MOTTO

Viețile noastre se încheie în ziua în care ramânem tăcuți în privința lucrurilor care contează...

vineri, 2 decembrie 2011

Scrisoare catre Mos Craciun


Buna ziua draga Mos Craciun.

Va scriu, eu - ”cetatean al RM”.

Am fost cuminte in acest an, am tolerat conflictele dintre politicieni, am rabdat problemele social-economice, am trait(am incercat sa exist) de la salariu la salariu(chiar daca e mic), am petrecut la gara, parinti, frati, prieteni, soti - care au ales strainatatea in speranta unei vieti mai bune, am urmarit cu atentie show-urile guvernantilor nostri, am trait si traiesc cu speranta, ca intr-o zi, intr-o buna zi se va schimba ceva in tarisoara noastra draga si vom trai mai bine; noi, cetatenii RM - o mana de oameni care in ultmul timp am fost dati uitarii, tara in care fericirea, bunastarea si progresul nu au ”loc de parcare”.

Si totusi sper mult, dar cred chiar in schimbare, cred in schimbari spre ”un bine” asteptat cu nerabdare de noi toti, de acel bine care-l asteapta copilul care deja constientizeaza problemele cotidiene, maturii care muncesc cu speranta in ziua de maine, batranii- care unii cu regret pleaca din aceasta lume neajungand sa vada si sa simta acel ”bine promis”.

Dar noi suntem cuminti, nu ne revoltam, asteptam in ritmul ”spiritului mioritic” sa se produca schimbarea, asa ne este cultura, traditia, asa am fost educati - sa asteptam ca schimbarile sa se produca de la sine, sau cel putin guvernantii sa le aduca, ei doar ne promit de mult timp schimbarea spre bine si noi le dam votul de incredere, ei sunt mai marii nostri.

Se apropie sarbatorile de iarna si noi venim cu rugamintea la tine, draga Mos Craciun, sa ne aduci cadouri.
Nu doresc multe, doresc ca in acest an sa le aduci in dar celor dragi mie(cetatenilor RM), multa fericire, sanatate, echilibru, succese pe toate planurile, un trai decent si fetele noastre sa fie mai luminate de micile fericiri ale veitii.


Iti multumesc Mos Craciun, stiu ca esti receptiv la doleantele ”copiilor” cuminti.

P.S.
Mos Craciun, poate ne aduci si un presedinte inainte de sarbatori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu