MOTTO

Viețile noastre se încheie în ziua în care ramânem tăcuți în privința lucrurilor care contează...

vineri, 4 noiembrie 2011

Doctorand


De azi sunt doctorand cu acte in regula.

Voi continua in acelasi domeniu in care am luat licenta si masterul, Relatii Internationale.
Imi place domeniul, imi plac studiile si simt dorinta de a face studii in continuare.

Vis-a-vis de acest pas am auzit mai multe reactii, persoane care sunt de acord cu aceasta decizie, persoane care neaga eficienta si sensul studiilor (cu atat mai mult la doctorat) si desigur persoane carora le este paralel de faptul sunt eu la doctorat sau nu :)

Nu impun la nimeni importanta studiilor,  postuniversitare sau chiar licenta. Fiecare-si alege prioritatile in viata, isi alege calea, isi modifica ”destinul”.

Este unul din obiectivele stabilite si nu voi ceda, nu-mi place sa cedez, am zis si o voi duce pana la bun sfarsit.

In oarecare masura sunt de acord, studiile nu sunt un garant al prestigiului social, a evolutiei profesionale sau a bunastarii financiare(chiar dimpotriva, in ierarhia celor mai bogati oameni se afla persoane fara studii superioare).

Dar, nu traiesc o viata prgamatica, nu sunt interesat in exclusivitate de beneficiile financiare. 
In viziunea mea, viata trebuie traita corect, in echilibru cu sine insusi, cu propriile valori, cu cei din jur, cu realizarile care-ti aduc placere(prin insasi faptul ca vezi rezultatul muncii tale).
Uneori chiar sunt iritat de pragmatismul unor persoane, de tendinta de a obtine doar beneficii financiare in rezultatul unei sau altei actiuni, bani, bani, bani... 
Devenim incetul cu incetul ”slugile” acestui ”bun” si pierdem esentialul - pierdem momentul de a trai cu adevarat viata, de a o trai frumos si interesant.

As vrea ca oamenii din jur sa traiasca vaiata corect si asa cum le place, sa fie satisfacuti de ei, sa fei satisfacuti de cei din jur, de activitatea lor, sa savureze frumosul si valoarea ce ne-nconjoara, sa caute valoare in ei si sa o pretuiasca, sa fie in echilibru cu ei insisi.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu