MOTTO

Viețile noastre se încheie în ziua în care ramânem tăcuți în privința lucrurilor care contează...

luni, 17 octombrie 2011

Lansarea cartii "Fragmente de viata si de istorie traita" de Ion Iliescu



Astăzi, Ion Iliescu, ex-presedintele Romaniei a fost prezent la lansarea cartii "Fragmente de viata si de istorie traita". Evenimentul a avut loc la hotelul Codru, Chisinau, organizat de fundatia Edelweiss si Editura Litera.

La eveniment au fost prezenti ex- presedintii Republicii Moldova, Mircea Snegur si Petru Lucinschii(nu stiu din care motiv, ex-presedintele Voronin a lipsit).
Deasemenea au fost prezenti reprezentantii corpului diplomatic din Republica Moldova, politicieni, analisti politici, jurnalisti, oameni de cultura etc.

Tin sa mentionez, am ramas placut surprins de discursul d-lui Iliescu.
O persoana de 81 de ani, dar emana atata energie pozitiva.
Totusi experienta politica e unica in felul sau, ma conving de acest fapt pe zi ce trece.
Cunostinte politologice, abordare sistemica a politicului, cunostinte in materie de geopolitica, globalizare, retrospective istorice- sunt doar cateva aspecte de care a dat dovada d-ul Iliescu.

Am rasfoit cartea, sunt obisnuit sa vad in aceasta categorie,  carti ”posomorate”, care te plictisesc la primele 3 pagini.
Dar aceasta dimpotriva, mi-a trezit interesul, vreau sa o citesc, sa-mi fac schite.
Intr-adevar, sunt anumite persoane care impresioneaza prin intelgenta si experienta de care dispun.
In cazul de fata am ramas doar cu impresii pozitive.
Uneori ma conving, avem multe de invatat, prea multe...

Multumesc organizatorilor pentru invitatie si desfasurarea evenimentului si nu in ultima instanta as multumi d-lui Iliescu pentru multe, dar foarte multe idei care mi le-a sugerat in aceasta zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu